فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

درباره بلاگ

قبل از انتخاب شیر برقی یا سلونوئید ولو، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند و فاکتورهای تاثیر گذار بر عملکرد این شیرها جمع آوری کنید. ساختار شیر برقی به گونه ای طراحی شده که به خاک و ذرات معلق بسیار حساس است و تنها در فرآیندهایی که سیال آنها هوا یا مایعات فاقد ذرات جامد معلق است، قابل نصب می باشد. در انتخاب شیر برقی باید اطمینان حاصل کنید که متریال بدنه و آب بند با دما و محیط فرآیند سازگار باشد.

پیوندها

بررسی Vivint Doorbell Camera Pro: امنیت پیشرفته درب جلو — قیمت
دوربین Vivint Doorbell Camera Pro با قیمت 249 دلار ارزان نیست ، اما زیباتر و پیشرفته تر از نسخه مشابه Video Video Doorbell Pro (249 دلار) و Nest Hello (229 دلار) است. این برای همه افراد نیست ، زیرا باید یک سیستم و خدمات خدماتی هوشمند Vivint برای تهیه آن داشته باشید. در حالی که Vivint یکی از بهترین راه حل های امنیتی نصب شده و مانیتور شده توسط خانه های هوشمند را در بازار ارائه می دهد ، این خدمات نیز ارزان نیست. بعداً درباره آن

یادداشت سردبیر: Vivint Doorbell Camera Pro جایزه ویرایشگر ویرایشگر را به دست آورد. متأسفانه ، این انتخاب وقتی برای اولین بار به دلیل وجود اشکال در سیستم نشر ما منتشر شد ، ظاهر نشد.

مانند این رقبا ، بهترین درگاه درب Vivint به دید مادون قرمز شب و سنسور تصویر که از HDR supports پشتیبانی می کند مجهز است و کیفیت تصویر دوربین فوق العاده است. این دیدگاه وسیع تری نسبت به حلقه های ویدیوی Ring یا Nest یا عمودی — 180 درجه و همچنین افقی دارد که شما را قادر به دیدن کل ایوان خود می کند (دوربین نسبت ابعاد 1: 1 و وضوح 1،664 x 1،664 پیکسل دارد ، اما فیلم در 1080p پخش می شود)

این بررسی بخشی از پوشش بهترین راه حل های ویدیویی TechHive است ، جایی که شما می توانید بررسی محصولات رقیب ، بعلاوه راهنمای خریدار برای ویژگی هایی که هنگام خرید باید در نظر بگیرید.
حتی اگر درگاه در یک زاویه درست به درب جلو من نصب شده باشد ، اما هنوز هم امکان دید بیش از 50 فوت از پیاده روی ورودی پرچم من را دارد. تحریف فیشای در زمانی که اشیاء بسیار نزدیک به دوربین هستند ، وجود دارد اما نمای زاویه دید وسیع به من اجازه می دهد تا بازدیدکنندگان را به سمت انگشتان پا ببینم ، و همچنین بسته هایی که در هر نقطه ایوان قرار دارد.

به پیام در بالای صفحه توجه کنید که یک بسته تحویل داده شده است و توجه داشته باشید که وضوح تصویر به اندازه کافی واضح است که می توانید آرم موجود در کامیون را که در جاده منتهی به خیابان شما قرار دارد ، نزدیک به 100 فوت فاصله دارد ، بخوانید.
بسته بندی و تشخیص شخص
و تشخیص بسته یکی از بهترین ویژگی های دوربین Doorbell Pro است. علاوه بر ارسال هشدارهای "شخص شناسایی شده" هنگامی که شخصی در محدوده ردیاب حرکت خود قرار دارد ، دوربین نیز هنگام تحویل بسته به شما هشدار می دهد. اگر بلافاصله نتوانید به ایوان خود برسید ، و درب درب در حالت "بازدارندگی" است ، صدای بلندای هشدار روی بلندگو خود صدا می کند (من سوت "شما-که!" را انتخاب کردم) هر وقت کسی به درب شما نزدیک می شود ، باعث می شود آنها باید به منبع صدا نگاه کنند و از این رو چهره خود را به دوربین ارائه دهند. علاوه بر صدای زنگ هشدار ، یک چراغ قرمز روشن که محکم دکمه درب را محاصره می کند روشن می شود. می توانید این ویژگی "بازدارندگی" را روشن یا خاموش کنید ، یا می توانید آن را برای کار با برنامه تنظیم کنید.

هشدار تشخیص بسته Vivint
هنگامی که دوربین Vivint Doorbell Pro یک شخص یا یک بسته را تشخیص می دهد ، اعلان های Michael Brown / IDGPush به شما هشدار می دهند.
یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده خوب - اگرچه اختیاری است - توانایی دوربین Doorbell Pro برای ضبط مداوم در هارد دیسک محلی متصل به شبکه (جعبه NAS چهار کانال NAS ، در اصل ، اگرچه فقط یک درایو 1TB را در خود جای می دهد). برای هر منظور دیگری استفاده می شود) Vivint این محصول را Vivint Smart Drive می نامد و با حداکثر چهار دوربین امنیتی Vivint (هر دو مدل داخلی و خارجی) کار می کند. هیچ ادعایی در مورد گران بودن این مسئله وجود ندارد ، اما هیچ دلیلی هم وجود ندارد که این یک گزینه خارق العاده برای داشتن باشد - و با هیچ یک از فروشندگان دیگر بی نظیر است.

[مطالعه بیشتر: مطالعه پاسخ خمش متناوب و اتلاف انرژی در عضوهای سازه فولادی سرد]
بجای ضبط یک کلیپ کوتاه فقط در هنگام تشخیص حرکت یا اینکه کسی در درگاه را زنگ بزند ، حداکثر چهار دوربین از Vivint حداکثر 30 روز به طور مداوم درایو ضبط می شوند (14 روز از ذخیره سازی کلیپ در ابر بدون درایو دریافت می کنید). هنگامی که به برنامه زنده دوربین از طریق برنامه تلفن همراه Vivint نگاه می کنید ، می توانید یک دکمه Rewind را فشار دهید تا یک جدول زمانی ضبط کنید. نوار انگشت خود را در امتداد این نوار اسکراب تایم بکشید و در طول زمان فیلم ضبط شده. در هر نقطه در طول جدول زمانی ، می توانید تماشای را در زمان واقعی یا با سرعتی شتاب شروع کنید: 2X ، 4X یا 8X.
درایو هوشمند Vivint گزینه ای با ارزش 249 دلار است ، اما ضبط مداوم فیلمبرداری را تا چهار دوربین امنیتی Vivint بدون نگرانی فراهم می کند که وارد کلاه اطلاعات ISP خود شوید.
نشانگرهای جدول زمانی به شما هشدار می دهند که حوادث را تشخیص دهید و یک برچسب در بالای صفحه ظاهر می شود تا به شما اطلاع دهد که آیا این شخص است یا هشدار بسته. کنترل های سریع ، به جلو و بازی و مکث به شما کمک می کند تا این رویدادهای حرکتی را سریع بیابید ، و یک تمبر زمانی مفید در بالای جدول زمانی و یک تمبر تاریخ در بالای صفحه اصلی فیلم وجود دارد.

این که آیا دوربین یک رویداد را پرچم گذاری کرده است یا خیر ، می توانید یک کلیپ ویدیویی را که از هر نقطه شروع در جدول زمانی 30 ثانیه ، 90 ثانیه یا پنج دقیقه طول بکشد ، ایجاد کنید. سپس می توانید فایل را بارگیری کنید یا پیوندی را برای کلیپ به اشتراک بگذارید. اگر دوربین شما در جریان یک جرم قرار گرفت ، می توانید این شواهد پزشکی قانونی را با پلیس در میان بگذارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
رضا عطاران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی