فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

درباره بلاگ

قبل از انتخاب شیر برقی یا سلونوئید ولو، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند و فاکتورهای تاثیر گذار بر عملکرد این شیرها جمع آوری کنید. ساختار شیر برقی به گونه ای طراحی شده که به خاک و ذرات معلق بسیار حساس است و تنها در فرآیندهایی که سیال آنها هوا یا مایعات فاقد ذرات جامد معلق است، قابل نصب می باشد. در انتخاب شیر برقی باید اطمینان حاصل کنید که متریال بدنه و آب بند با دما و محیط فرآیند سازگار باشد.

پیوندها

جابجایی تصاویر در روزنامه مانند هری پاتر یا پیش بینی وضعیت دیجیتال به گویش برن؟ فناوری جدید رسانه ، روزنامه نگاری را متحول می کند. مرکز فناوری رسانه در ETH زوریخ از شرکتهای رسانه ای در مسیر آینده خود پشتیبانی می کند.


در دنیای جادویی جادوگر پسر ، هری پاتر ، همه شیوه ها امکان پذیر است - برای مثال ، در روزنامه پیامبر ، روزنامه جادوگران و جادوگران ، چهره های مصور دقیقاً مانند زندگی واقعی حرکت می کنند.

طبیعتاً ، این مورد را در دنیای واقعی پیدا نخواهید کرد. اما فناوری مدرن رسانه ای هر روز بیشتر به آن نزدیک می شود. به عنوان مثال ، در مرکز فناوری رسانه (MTC) در ETH زوریخ ، دانش آموزان و محققان در حال کار بر روی "کاغذ افزودنی" هستند ، که به هر کسی که دارای یک جفت عینک مخصوص - معروف به عینک واقعیت افزوده یا عینک های AR- باشد ، اجازه می دهد تا واقعاً ببینند. تصاویر متحرک در صفحه ، مانند هری پاتر. Severin Klingler ، مدیر عامل MTC می گوید: "کاملاً ممکن است که به زودی این عینک کافی کوچک باشد که تمام روز بپوشیم." "سپس خواهیم دید که چگونه محتوای دیجیتالی و واقعی می توانند در یک" مقاله تقویت شده "با یکدیگر مخلوط شوند."

هری پاتر مدرسه را شروع می کند - ویدئویی برای این مقاله

"مقاله تقویتی" که محققان ETH در حال تهیه آن هستند ، مزایای یک روزنامه سنتی ساخته شده از کاغذ را با مزایای محتوای دیجیتال ترکیب می کند. کلینگلر توضیح می دهد: "شما کاغذ را در دستان خود به حالت عادی نگه دارید ، اما وقتی آن را با استفاده از عینک های AR بخوانید ، تصاویر و کلمات تغییر می کنند."

به عنوان مثال ، در تصویر زیر تیتر "شروع مدرسه جادوگران و جادوگران" ، می بینید که یک قطار بخار در حال ظهور است. در آینده ، این فناوری می تواند برای جاسازی فیلم هایی از وقایع واقعی در مقاله ، مانند سوزاندن سالانه Böögg در جشنواره Sechseläuten در زوریخ استفاده شود. کلینگلر می گوید: "آنچه در مورد فن آوری ما جدید است این است که چگونه تصاویر متحرک هنوز هم به درستی نمایش داده می شوند حتی وقتی صفحات کاغذ به محض خم شدن خم می شوند."

MTC با پروژه خود برای عینک AR در مرکز شهر زوریخ یک هدف بسیار عملی را دنبال می کند. هرکسی که از طریق عینک AR به Paradeplatz نگاه کند ، می تواند اطلاعات محلی مانند زمان عزیمت به تراموا ، پوسترهای تبلیغاتی برای مغازه های اطراف یا مقاله های روزنامه ها راجع به دو بانک بزرگ مستقر در آنجا مشاهده کند. تمرکز روی سؤالات قابل خواندن عملی است: پوستر تبلیغاتی در کجا و چه زمانی نمایش داده می شود؟ مقالات نمایش داده می شوند؟ برای نمایشگر کدام سطوح مناسب است؟

http://nybookmark.com/story6682602/پمپ-وکیوم
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۷
رضا عطاران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی