فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

درباره بلاگ

قبل از انتخاب شیر برقی یا سلونوئید ولو، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند و فاکتورهای تاثیر گذار بر عملکرد این شیرها جمع آوری کنید. ساختار شیر برقی به گونه ای طراحی شده که به خاک و ذرات معلق بسیار حساس است و تنها در فرآیندهایی که سیال آنها هوا یا مایعات فاقد ذرات جامد معلق است، قابل نصب می باشد. در انتخاب شیر برقی باید اطمینان حاصل کنید که متریال بدنه و آب بند با دما و محیط فرآیند سازگار باشد.

پیوندها

از آنجا که تگزاس و سایر ایالت ها شروع به بازگشایی خرده فروشی ها و مشاغل دیگر می کنند ، کارگرانی که از خانه مشغول به کار بودند - برای بعضی ها ، هفت هفته یا بیشتر - با بازگشت به دفاتر شرکت ها و محل های کار تجاری مواجه هستند. یک مطالعه در مورد نیروی کار انرژی که روز پنجشنبه منتشر شد ، نشان داد که بیش از 70 درصد کارگران ترجیح می دهند کار را از راه دور ادامه دهند.


در این تحقیق که توسط ابتکار انرژی دانشگاه هوستون انجام شده است ، مشخص شد که 20٪ از افراد مورد بررسی گفته اند که ترجیح می دهند طی یک ماه آینده مبلغی را بدون پرداخت مبلغ فیزیکی به دفاتر کارفرمایان خود برسانند. حدود 5٪ اظهار داشتند که آنها به جای بازگشت به دفتر ، ترک کنند.

Ramanan Krishnamoorti ، مدیر ارشد انرژی در UH و یک نویسنده مطالعه گفت: اما برنامه ریزی و ارتباط یک شرکت با کارگران تغییر کرده است.

وی گفت: "کارگرانی که انتظار داشتند پروتکل های بهداشتی و تمیز کنندگی خوبی داشته باشند و همچنین مواد جامد ماسک ، ضد عفونی کننده و سرپرستان را که احساس می کنند متعهد به از بین بردن انتقال محل کار COVID-19 هستند احساس راحتی بیشتری می کنند."

این تحقیق ، همکاری بین دانشگاه هوستون ، دانشگاه رابرت گوردون و دانشگاه A&M تگزاس ، شامل 448 کارگر انرژی است که 81٪ از آنها معمولاً در یک دفتر کار می کنند. 11٪ دیگر از این کار خزیده شده یا مرخص شده اند و بقیه در مزرعه یا برون مرزی یا ظرفیت دیگری کار می کنند. تجزیه و تحلیل نگرش در مورد بازگشت به کار ، کارمندان شاغل از خانه را از اواسط ماه مارس درگیر کرده است. اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی UH درگیر سؤالات مربوط به مطالعه بودند ، به همراه Josie Long ، مشاور P-PIC که با شرکتهای انرژی در زمینه بازگشت به کار کار می کرد. شرکای جامعه و صنعت درگیر در این تحقیق هستند: پینک پترو ، انجمن تجهیزات و خدمات نفت (PESA) و انجمن مستقل نفت آمریکا.

محققان برای متخصصان منابع انسانی ، سرپرستان و دیگر مدیران شرکت چندین توصیه سیاست ارائه می دهند.

کریستین اسپیتزموئل ، استاد روانشناسی UH و کارشناس مسائل کار در خانواده ، گفت که این مطالعه بینش دیگری را در مورد عواملی که کارگران هنگام بازگشت به محل کار در نظر خواهند گرفت ، ارائه می دهد.

وی گفت: "کسانی که در خانواده های چند نسل زندگی می کنند نسبت به بازگشت به محل کار احتیاط بیشتری داشتند." اما محققان همچنین نتایج غیر منتظره ای یافتند: کارمندان با مشکلات بهداشتی که می توانند خطرات ناشی از انقباض COVID-19 را افزایش دهند ، نسبت به افرادی که شرایط بهداشتی از قبل ندارند ، تمایلی به بازگشت به محل کار ندارند. به همین ترتیب ، کارگران مسن تر ، که در معرض خطر بیشتری نیز هستند ، بیشتر از کارگران جوان تمایل به بازگشت به کار داشتند.

از جمله یافته های دیگر:

6.6٪ از پاسخ دهندگان گفتند که علائم COVID-19 را تجربه کرده اند اما نتوانسته اند آزمایش کنند. سه نفر برای COVID-19 مثبت آزمایش کرده بودند. 25٪ موارد از قبل موجود را گزارش کرده اند که آنها را در معرض خطر عوارض ناشی از ویروس قرار می دهد
در حالی که اکثر پاسخ دهندگان گفتند که سلامت جسمی آنها همچنان خوب است ، مشکلات بهداشت روان گزارش شده از هنجارهای ملی پیش از COVID-19 فراتر رفته است. 28٪ اظهار داشتند که در ماه قبل شش یا چند روز از سلامت روانی ضعیف را تجربه کرده بودند. کارگران انرژی که اخراج شده اند و کسانی که برای متعادل کردن کار و مسئولیت های خانواده تلاش می کنند ، در معرض خطر ویژه ای بودند
نگرانی در مورد مراقبت از کودک و اینکه آیا شرکتها قادر به کاهش موثر انتقال COVID-19 در فضای کار فوری خود هستند ، به عدم تمایل کارگران برای بازگشت به دفتر مرتبط بودند.
این مطالعه حاکی از آن است که نگرانی در مورد مسائل بهداشت روان در نیروی کار به توجه مداوم نیاز دارد. Rhona Flin ، استاد روانشناسی صنعتی در دانشکده بازرگانی آببرین و همکار ، گفت که این نگرانی ها مخصوصاً برای کارگرانی که اخراج شده اند ابراز می شود.

فلین گفت: "بحث در مورد مسائل بهداشت روانی باید به بخشی عادی تر از محیط کار تبدیل شود." "کارگران رها شده بیشترین آسیب را در طول این همهگیری متحمل شده اند." این تحقیق با آن توصیه و توصیه های دیگر برای مدیران شرکت نتیجه گرفته است.

والنتینی پپا ، محقق مؤسسه مدیریت انرژی A&M در تگزاس ، گفت کارفرمایان ممکن است بخاطر عدم تمایل کارمندان به بازگشت ، و همچنین در مورد اذعان درمورد مراقبت از کودک و سایر درگیری های کار-خانوادگی ، آرزو کنند که بازگشت آهسته تر از آنچه برنامه ریزی شده به فضای کار فیزیکی را در نظر بگیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۷
رضا عطاران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی