فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

درباره بلاگ

قبل از انتخاب شیر برقی یا سلونوئید ولو، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند و فاکتورهای تاثیر گذار بر عملکرد این شیرها جمع آوری کنید. ساختار شیر برقی به گونه ای طراحی شده که به خاک و ذرات معلق بسیار حساس است و تنها در فرآیندهایی که سیال آنها هوا یا مایعات فاقد ذرات جامد معلق است، قابل نصب می باشد. در انتخاب شیر برقی باید اطمینان حاصل کنید که متریال بدنه و آب بند با دما و محیط فرآیند سازگار باشد.

پیوندها

چگونه YubiKey Bio می تواند نگرانی های امنیتی از راه دور را به چیزی از گذشته تبدیل کند
YubiKey Bio محصولی امنیتی است که ظاهراً برای تعداد فزاینده افرادی که از خانه در هنگام تهدید عروق کرونر کار می کنند ساخته شده است ، اما مسائل امنیتی که با کارگران از راه دور مواجه می شوند به سختی جدید است. حتی اگر آنها همه چیز را فهمیده اند - مانیتور دوم را خریداری کرده ، برخی از مبلمان را از نو تنظیم کرده یا روتر خود را به روز کرده اند - امنیت همچنان جزئی از فراموشی اما مهم است.

انتقال از کار در یک دفتر به کار در خانه فرصتی آبدار برای مهاجمین ایجاد می کند که قصد سرقت اطلاعات شخصی شما را دارند. "Guido Appenzeller" ، مدیر ارشد محصولات یوبیکو گفت: "با یک تغییر سریع به سمت کارگرهای از راه دور ، بردار حمله بزرگتر می شود و ما در حال حاضر شاهد افزایش حملات فیشینگ هدفمند هستیم." "لازم به ذکر نیست که ، کار از راه دور برای بسیاری از شرکت ها قلمرو جدیدی است که شامل منحنی های یادگیری شیب دار و سردرگمی است. این سناریو مناسب برای مهاجمین است که بتواند در آن پیشرفت کند و فرصت هایی را برای مهندسی اجتماعی و حمله به فیشینگ فراهم می کند. " به همین دلیل است که یوبیکو در حال تهیه یک کلید امنیتی با بیومتریک داخلی برای کلید نهایی رمزگذاری شده قابل حمل است.

کلیدهای امنیتی yubico
یوبیکو
YubiKey Bio ، بالا سمت چپ ، درست با خانواده های در حال رشد کلیدهای امنیتی Yubico متناسب خواهد بود.
نکته اصلی این است که دفتر شما یک سطح از امنیت داخلی ایجاد می کند که به راحتی در خانه در دسترس نیست. حتی اگر Wi-Fi شما با رمزعبور رمزگذاری شده WPA2 رمزگذاری شده باشد ، امنیت در رایانه شخصی و حسابهای شخصی شما در مقایسه با فایروال ها و اینترانت های داخل دفتر شما به احتمال زیاد کمرنگ است. اپزنلر گفت: "این سناریو مناسب برای مهاجمین است که بتواند در آن پیشرفت کند و فرصت هایی را برای مهندسی اجتماعی و حمله به فیشینگ فراهم می کند - و این باعث می شود که مشاغل لازم برای ایجاد یک برنامه احتمالی شامل امنیت کارگران از راه دور باشند." "فعال کردن تأیید هویت چند عاملی در هر کجا که امکان پذیر باشد ، یکی از بهترین راه ها برای محافظت از یک تیم از راه دور است و باید یکی از نیازهای اصلی برای یک سیاست کار از خانه باشد."

Yubico امروز با خرید هر YubiKey 5 NFC رایگان ، YubiKey 5 NFC را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: چگونه میتوان بطور موثر از مقیاس پمپ وکیوم جلوگیری کرد؟

البته ، ما از قبل این را می دانیم. فراتر از استراتژی تأیید هویت خاص شرکت شما ، احتمالاً قبلاً آن را با استفاده از پیام کوتاه یا برنامه تأیید اعتبار در حساب های پستی و رسانه های اجتماعی خود تنظیم کرده اید. این یک شروع عالی است اما در دنیایی که کار از راه دور در حال انفجار است ، حتی احراز هویت دو عاملی از طریق پیام کوتاه ممکن است از برخورد ناگهانی حساب های حرفه ای و شخصی شما محافظت کافی نداشته باشد.

Appenzeller Yubico می گوید راه حل های بهتری در آنجا وجود دارد. وی گفت: "اگر مجبور شدم یک روش احراز هویت را انتخاب کنم ، FIDO2 را انتخاب می کردم." "این واقعاً خوب فکر شده است و سرانجام مفهوم شناسه های خارجی مانند YubiKey را با شناسه داخلی دستگاه ها ترکیب می کند."

امنیت در یک رشته
استاندارد FIDO (Fast ID Online) ورود به سیستم فقط با رمز عبور را جایگزین یک تجربه فوق العاده ایمن می کند که عملا ضد هک است. FIDO2 با استفاده از بیومتریکهای دستگاه مانند Windows Hello یا Pixel Imprint برای برنامه های خاص ، یا با یک کلید امنیتی جیب مانند Yubico YubiKey یا کلید امنیتی Google Titan ، وارد یک حساب کاربری اینترنتی می شود.

کلید امنیتی شما به جای بازیابی کد از طریق متن یا برنامه ، همه کارها را انجام می دهد. هنگامی که یک کلید فیزیکی را به عنوان روش تأیید اعتبار خود انتخاب می کنید ، مرورگر یا دستگاه شما از شما می خواهد که (USB) را وصل کنید یا کلید USB خود را در این نزدیکی نگه دارید (NFC یا بلوتوث) ، سپس از شما بخواهید سنسور را بر روی کلید لمس کنید تا اعتبار خود را تأیید کنید. . یک مهاجم برای ورود به حساب کاربری شما در یک دستگاه جدید ، به رمز عبور و کلید فیزیکی شما نیاز دارد.

کلیدهای امنیتی می توانند با تبدیل شدن مشاغل با نیروی کار پراکنده ، شروع به تبدیل شدن به هنجار کنند. شرکت ها در تلاشند تا تلاش های رمزنگاری از راه دور خود را افزایش دهند تا اطمینان حاصل شود که دستگاه های قدیمی تر و حساب های جدیدتر تا حد امکان ایمن هستند.

بازگشت در مایکروسافت Ignite در نوامبر سال 2019 ، Yubico از YubiKey Bio رونمایی کرد ، که اعتبار بیومتریک را به خود دانگل اضافه می کند. با انتشار برخی از موارد امسال ، YubiKey Bio مانند یک کلید امنیتی معمولی USB-A YubiKey با یک استثنا به نظر می رسد: سنسور لمسی طلای دارای سنسور اثر انگشت واقعی است ، بنابراین هیچ کس قادر نخواهد بود حتی اگر موجود باشد از آن استفاده کند. ربوده شده.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
رضا عطاران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی