فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

درباره بلاگ

قبل از انتخاب شیر برقی یا سلونوئید ولو، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند و فاکتورهای تاثیر گذار بر عملکرد این شیرها جمع آوری کنید. ساختار شیر برقی به گونه ای طراحی شده که به خاک و ذرات معلق بسیار حساس است و تنها در فرآیندهایی که سیال آنها هوا یا مایعات فاقد ذرات جامد معلق است، قابل نصب می باشد. در انتخاب شیر برقی باید اطمینان حاصل کنید که متریال بدنه و آب بند با دما و محیط فرآیند سازگار باشد.

پیوندها

T home office tech: نکات اساسی برای حفظ رایانه روتر و موارد دیگر
حفظ فناوری دفتر منزل شما به همان اندازه اهمیت دارد که حیاط یا ماشین خود را حفظ کنید ، اما ما اغلب در گذشته آنرا بزرگ می کنیم تا کارهای بعدی انجام شود. این کار را نکنید! ما لیستی از موارد انجام شده را برای شما جمع آوری کرده ایم تا شما ، رایانه شخصی و سایر دستگاه های شما بتوانند بدون دردسر کار کنند.

یک جنبه اقتصادی نیز وجود دارد. در شرایط خاص ، کار کردن از خانه به طور مؤثر ممکن است به معنای خرید تجهیزات جدید برای پر کردن شکاف ها باشد. اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید به چیز جدیدی نیاز دارید ، بهترین استفاده را از آنچه در گذشته دارید ممکن است ایده بهتری باشد!

دستگاهی که همه در مورد آن فراموش می کنند: روتر
همانطور که با راهنمایی نکات کار در خانه ، ما قصد نداریم از رایانه شخصی شروع کنیم ، زیرا این آشناترین و راحت ترین وسیله است. در عوض ، ما ابتدا بر روی دستگاهی متمرکز هستیم که اغلب نادیده گرفته می شود: روتر منزل شما.

[مطالعه بیشتر: رفتار کمانشی کلی مهاربندهای کمانش تاب تمام فولادی]
توجه داشته باشید که توصیه های زیر در مورد کاربرانی که روتر خود را خریداری کرده اند اعمال می شود. اگر روتر شما را از طریق ISP به شما اجاره داده اید ، می توانید آن تنظیمات را همانطور که می خواهیم توصیف کنیم ، نیشگون بگیرید. اگرچه ISP شما معمولاً می تواند روتر را از راه دور مدیریت کند ، در صورت عدم موفقیت ، احتمال خرابی ممکن است خطری باشد که شما نمی خواهید آن را بپذیرید.

حتی اگر گذرواژه‌تان دردناک باشد که دستگاه‌های مختلفتان را کپی و وارد کنید ، احتمال دارد که نتوانید این کار را اغلب انجام دهید.
روتر خود را ایمن کنید: قبل از انجام هر کار دیگری با شبکه خود ، اطمینان حاصل کنید که روتر شما ایمن باشد. دو رمز عبور وجود دارد که باید آنها را قفل کنید. ابتدا رمز عبوری که شما و خانواده تان برای دسترسی به شبکه Wi-Fi خود استفاده می کنید باید یک رمزعبور زیبا و پیچیده باشد که احتمالاً فقط باید یکبار وارد هر دستگاه شوید.

تغییر رمز روتر: شما باید عملکرد مربوط به مدیر را بدانید و تغییر دهید ، زیرا می توانید از اعتبار و کلمه عبور پیش فرض مدیریت برای آلوده کردن روتر استفاده کنید. رمز عبور را پیچیده و بی نظیر کنید. حتی می توانید آن را در جایی بنویسید - اگر کسی وارد خانه شما شود ، بیش از آشکار کردن رمز روتر خود ، نگرانی بیشتری خواهید داشت.

این تصویری از پیکربندی روتر نسبتاً باستانی است. توجه داشته باشید در حالی که این روتر نیاز به بارگیری سیستم عامل از وب سایت دارد ، امروزه اکثر روترها به شما امکان می دهند با کلیک بر روی یک دکمه در رابط وب ، بارگیری خودکار کنید.
اطمینان حاصل کنید که سیستم عامل روتر شما به روز شده است: اکثر کاربران سیستم عامل روتر خود را نادیده می گیرند ، و متأسفانه به روزرسانی آن همیشه به همان اندازه دوستانه نیست. در حالی که برخی از روترهای مدرن از برنامه های تلفن های هوشمند به عنوان ابزار اداری استفاده می کنند ، برخی دیگر از شما می خواهند که آدرس IP (معمولاً 192.168.1.1 را به طور پیش فرض) وارد یک مرورگر کنید و رمزعبور سرپرست خود را وارد کنید. سپس می بایست برای یافتن نحوه به روزرسانی سیستم عامل آن ، که همیشه خودکار نیست ، رابط وب روتر را مرور کنید. امنیت آن را غیرفعال کنید و حالت راه دور را خاموش کنید تا یک نقطه ورود دیگر برای هکرها بسته شود.

نکته سریع در مورد کابل ها: در حالی که وای-فای به از بین بردن درهم ریختگی کابل ها کمک کرده است ، کابل های اترنت و USB و HDMI می توانند بدون در نظر گرفتن میز شما را خراب کنند. از صفحات مانیتور کابل و احتمالاً از طریق میز خود استفاده کنید. اتصالات کابل یا بسته بندی های مارپیچی ارزان هستند و می توانید در فروشگاه سخت افزار محلی یا بصورت آنلاین پیدا کنید. فقط کافی است همه چیز را پس از تنظیم تنظیمات خود به هم وصل کنید.

بسته بندی مارپیچی می تواند روشی مناسب برای مرتب کردن میز و حفظ فضای شما باشد ، در حالی که هنوز هم اجازه می دهد تا کابل های شما از دستگاه های مختلف خارج شوند.
موقعیت روتر خود را بررسی کنید: در حالی که برای اطمینان بیشتر از پوشش ، مطمئناً می توانید با موقعیت فیزیکی روتر خود بازی کنید ، نکته مهم این است که از موانع جسمی قابل توجهی خودداری کنید. به یاد داشته باشید که یک روتر سیگنال های Wi-Fi را به عنوان امواج رادیویی منتقل می کند ، بنابراین اگر در کمد دفن شود ممکن است تحویل نگیرد و در فضای بازتری نیز انجام شود.

سایت خواهر ما TechHive برای برش سیم ، روتر مش و موارد مشابه lives زندگی می کند و آنها توصیه های خوبی برای توزیع کارآمد شبکه شما در منزل خود با روتر مش دارند. به همین ترتیب ، اگر از تنظیمات مربوط به کیفیت روتر موجود خود لذت نمی برید ، ممکن است سعی کنید با تنظیمات کیفیت خدمات در آن بازی کنید.

پهنای باند خود را بشناسید
اگر خانوار شما مانند مال من است ، چندین نفر در حال پخش ، گپ زدن با دوستانشان و بازی در هر زمان هستند. علاوه بر اینکه به کلاه های داده توجه کنید ، اطمینان حاصل کنید که از پهنای باند خود بیشترین استفاده را می کنید.

در مورد استفاده از داده های ISP خود بررسی کنید: آیا برنامه ISP شما با الگوی استفاده و نیازهای شما مطابقت دارد؟ تست سرعت را انجام داده و آن را با قیمت تبلیغ شده آنچه باید دریافت کنید مقایسه کنید. پهنای باند خیلی کمی دارید؟ یا زیاد؟ خدماتی که شما استفاده نمی کنید؟ نیازهای فعلی خود را دریابید و با ISP خود صحبت کنید. نترسید از قیمت پایین تر بخواهید و برای صرفه جویی در چند دلار ، قیمت یا خدمات را مذاکره کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
رضا عطاران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی