فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

درباره بلاگ

قبل از انتخاب شیر برقی یا سلونوئید ولو، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند و فاکتورهای تاثیر گذار بر عملکرد این شیرها جمع آوری کنید. ساختار شیر برقی به گونه ای طراحی شده که به خاک و ذرات معلق بسیار حساس است و تنها در فرآیندهایی که سیال آنها هوا یا مایعات فاقد ذرات جامد معلق است، قابل نصب می باشد. در انتخاب شیر برقی باید اطمینان حاصل کنید که متریال بدنه و آب بند با دما و محیط فرآیند سازگار باشد.

پیوندها

نحوه کار از خانه نکاتی درباره ویراستاران PCWorld
هنگامی که برای اولین بار از خانه کار می کنید ، به سرعت متوجه می شوید که نیاز به فکر بیشتری دارد تا اینکه لپ تاپ خود را روی میز قهوه بیاندازید.

استفاده از داده‌کاوی برای پیش‌بینی عملکرد و ناخن زدن به فناوری بخش بزرگی از آن است. اما ما نیز می دانیم که یک طرف "نرمتر" وجود دارد: چه ساعاتی را نگه می دارید ، چگونه می توانید با همکاران و دوستان در تماس باشید و حتی چه چیزی را بپوشید. ویراستاران PCWorld با تمام نکات فنی که از سالها کار در خانه خودمان آموخته ایم آماده هستند.

فضای کاری خود را تعریف کنید
اولین چیزها اول: همانطور که ما یاد می گیریم ، "کورو ویروس" طبیعی نیست. اما این امر در مورد مکان زندگی شما نیز صدق می کند. "کارگران خانه" اکنون شامل ساکنان آپارتمان ، Millennials که یک خانه مشترک دارند ، Midw Westerners با زیرزمین ، حومه شهر در McMansions و موارد دیگر. باید بفهمید چه چیزی برای شما مفید است ، در محیط منحصر به فرد خود. هنوز برخی قوانین تقریباً در مورد همه صدق می کند.

ایجاد یک محل کار. اولین نکته ما ادعای فضای کاری فیزیکی است. شاید این گوشه ای از میز اتاق ناهار خوری شما باشد. یا گره صبحانه. یا یک میز کوچک که در یک فروشگاه پرشور انتخاب کرده اید.

مطمئن شوید که شما و هر کس دیگری که در خانه گیر کرده اید می دانید وقتی در فضای کاری خود نشسته اید ، در تماس هستید و نمی توانید زحمت بکشید. به همین ترتیب ، احساس نمی کنید بعد از ساعت ها "به دفتر خود مراجعه کنید". تعریف فضاهای جداگانه برای کار و بازی ممکن است احمقانه به نظر برسد ، اما می تواند تفاوت روانی بزرگی ایجاد کند.

حتی کوچکترین گره را می توان در یک خانه به یک دفتر خانه تبدیل کرد.
هر کاری انجام دهید ، یک دفتر شلوغ را برای کافی شاپ شلوغ نکنید. (Coronavirus نمی تواند تفاوت را بیان کند!)

ارگونومی ضروری است. ما نمی خواهیم خیلی زیر ظرافت های صندلی های رایانه ای غرق شویم. اما هنگام ایجاد فضای کاری از برخی دستورالعمل های اصلی استفاده کنید ، مانند آنچه کلینیک مایو توصیه می کند: مانیتور خود را در طول چشم و میز خود را به طول بازو نگه دارید. روی مبل خود کار نکنید! این کار گردن و کمر شما را سیر می کند و ممکن است شما را وسوسه کند که گره بزنید. از خواب برخیزید و به طور دوره ای دور بزنید تا ذهن و بدن خود را تازه کنید.

سایت هایی مانند کلینیک مایو می توانند نکات خوبی در مورد چگونگی سازماندهی فضای کاری خود ارائه دهند تا تأثیرات بر سلامتی شما به حداقل برسد.
به صندلی خود عشق ببخشید
شما به سرعت متوجه خواهید شد که کار کردن روی یک صندلی آشپزخانه سخت به مدت هشت ساعت در روز امکان پذیر نیست ، به همین دلیل ما در خرید صندلی های صندلی تبلیغاتی را تبلیغ می کنیم. یک صندلی خوب ، ترجیحاً صندلی اداری ، ضروری است. فکر می کنم حدود 20 سال پیش فقط برای صندلی دفتر خودم کمتر از 200 دلار پرداخت کردم. تنها "تعمیر و نگهداری" مورد نیاز آن رسیدگی به بالشتک ترک خورده است - جایی که پدهای دنده دستی آمازون را پوشش داده اید. یا شما می توانید سعی کنید خود را ایجاد کنید.

در حالی که نیازی نیست صدها دلار برای صندلی بازی فریب خورده بپردازید ، اما به گونه ای طراحی شده اند که ساعتها در آن قرار می گیرند. ویژگی هایی مانند ارتفاع قابل تنظیم ، بازوهای قابل تنظیم و پشتیبانی کمر خوب از ضروریات هستند.
کدام کامپیوتر برای شما مناسب است؟
اگر قبلاً یک لپ تاپ کار دارید که به شما اختصاص داده شده است و به شما اجازه داده شده است که آن را به خانه ببرید ، این سؤال بی اعتبار است. در غیر این صورت ، وقتی کامپیوتر را برای کار از خانه انتخاب می کنید ، این فاکتورها را در نظر بگیرید.

ابتدا یک لپ تاپ را از طریق دسک تاپ توصیه می کنیم. ما می دانیم که ما فقط به شما گفتیم یک فضای کاری اختصاصی را انتخاب کنید. با این وجود ، برای اکثر افراد ، استفاده از لپ تاپ راحت تر (و از نظر فضا) راحت تر است. چه کسی می داند ، شاید شما نیاز داشته باشید از اتاق ناهار خوری به اتاق نشیمن یا به یک مرکز قرنطینه بروید.

می توانید در بین بهترین لپ تاپ هایی که مورد بررسی قرار داده ایم گزینه های بسیاری پیدا کنید ، یا یکی از لپ تاپ های ارزان قیمت از آمازون و بهترین خرید را بررسی کنید که فکر می کنیم معاملات خوبی هستند.

در حالی که وزن و عمر باتری در هر لپ تاپ اهمیت دارد ، کارگران خانه داری مجبور نیستند به همان اندازه در مورد این عوامل نگران باشند. شما بیشتر یا تمام وقت به شما وصل می شوید ، و آن را به یک کافی نت نزدیک نمی گیرید ، درست است ؟!

اگر فضا دارید ، یک صفحه کلید بی سیم عالی می تواند لپ تاپی را جابجا کند که تجربه تایپ کردن آن کلیدهای subpar that خیلی کم است ، یا مسافرت هایی کوتاه یا ناخوشایند است. این بیشتر مربوط به لپ تاپ های نازک تر یا ارزان تر است. لپ تاپ های تجاری یا workhorse و لپ تاپ های ضخیم تر ، تمایل دارند صفحه کلیدهای بهتری را برای تایپ طولانی تر ارائه دهند.

اگر شما از خانه کار می کنید ، به تنهایی ، کسی نیست که از شما با استفاده از یک صفحه کلید بزرگ ، پر سر و صدا و مکانیکی شکایت کند. پوند دور!
توجه داشته باشید که سر و صدای فن لپ تاپ ، که ممکن است در یک محیط اداری در پس زمینه ذوب شود ، می تواند در یک دفتر آرام خانه قابل توجه تر باشد. هیچ راه آسانی برای توصیه کردن لپ تاپ های ساکت تر وجود ندارد ، زیرا فن ها توسط فروشنده تنظیم شده اند. با این حال ، اگر به یک محل کار آرام و زمزمه نیاز دارید ، به دنبال یک لپ تاپ بدون فن (معمولاً یک لپ تاپ نازک و سبک ، شاید با پردازنده کلاس Y اینتل (Intel 'Y)) باشید یا اگر هیچ چیز دیگری نیست ، از لپ تاپ های مخصوص بازی استفاده کنید ، پایان CPU ها و GPU های گسسته تمایل دارند طرفداران را مشغول نگه دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
رضا عطاران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی