فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

درباره بلاگ

قبل از انتخاب شیر برقی یا سلونوئید ولو، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند و فاکتورهای تاثیر گذار بر عملکرد این شیرها جمع آوری کنید. ساختار شیر برقی به گونه ای طراحی شده که به خاک و ذرات معلق بسیار حساس است و تنها در فرآیندهایی که سیال آنها هوا یا مایعات فاقد ذرات جامد معلق است، قابل نصب می باشد. در انتخاب شیر برقی باید اطمینان حاصل کنید که متریال بدنه و آب بند با دما و محیط فرآیند سازگار باشد.

پیوندها
۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۱۹

بررسی بلندگوهای بلوتوث Gigantor

بررسی بلندگوهای بلوتوث Braven BVR-XXL / 2: Gigantor آهنگ ملودی را تنظیم می کند
Braven's XXL / 2 بلندگو بلوتوث است که دقیقاً همانطور که در استخر یا ساحل است ، در تخت یک وانت به خانه نگاه خواهد کرد. ناهموار است ، بلند است ، بزرگ است ، و همچنین توسط افرادی که قدم زدن را طی کرده اند ، هوشمندانه طراحی شده اند. چگونه دیگر می توانید وجود بازکن بطری مغناطیسی را توضیح دهید؟

طراحی و ویژگی ها
XXL / 2 اندازه 22 x 9 8 8 اینچ (WxHxD) دارد و تقریبا 17.5 پوند وزن دارد. این یک دسته یکپارچه راحت است ، و Zagg شامل اتصالات و بند شانه ای برای حمل و نقل طولانی است ، اگرچه صادقانه بگویم ، هیچ چیز قصد ندارد XXL / 2 را از هر مسافت به خصوص راحت کند. از ماشین گرفته تا میز پیک نیک یا ساحل؟ مشکلی نیست

بله ، این یک زوزه خنثی از بلندگو نیست ، اما دارای IPX5 است ، به این معنی که می تواند تقریباً در برابر هر نوع آب و هوا مقاومت کند ، اما غوطه وری در جت های مایع یا قدرتمند آب ، مانند موارد ایجاد شده توسط شیلنگ ها یا واشر فشار نیست. (برای توضیح عمیق در مورد کدهای IP اینجا را کلیک کنید.)

این بررسی بخشی از پوشش بهترین بلندگوهای بلوتوث TechHive است ، جایی که شما بررسی محصولات رقیب را پیدا می کنید ، به علاوه یک راهنمای خریدار به ویژگی هایی که هنگام خرید باید در نظر بگیرید.
Braven XXL / 2 Zagg بزرگ است ، اما صدای با کیفیتی را پمپ می کند و تمام ویژگی هایی را که از بلندگو بلوتوث انتظار دارید ، از جمله کنترل پخش و پشتیبانی از بلندگو برخوردار است.
یک قسمت از BVR-XXL / 2 محل کنترل است: قدرت ، جفت شدن بلوتوث و دکمه های پیوند بلندگو در یک طرف. افزایش صدا / پایین (آهنگ بعدی / قبلی) و دکمه های پخش / مکث از طرف دیگر. اگر می خواهید دلیل این امر را پیدا کنید ، می توانید تا 100 BVR-XXL / 2 را پیوند دهید (از زاگ به عنوان "جفت" یاد می کنید). تپه ها زنده هستند!

درب بازکن بطری - که مغناطیسی است ، برای نگه داشتن درپوش بطری به جای رها کردن آن در طبیعت - بین کنترل ها یافت می شود. این نقره در وسط تصویر است که در بالا مشاهده می کنید.

یک ورودی کمکی 3.5 میلی متری ، درگاه شارژ USB Type-A ، درگاه AC ، چراغ وضعیت شارژ باتری و یک جک میکروفون 3.5 میلی متری در زیر یک پلاستیک لاستیک در انتهای دیگر بلندگو پنهان شده است. میکروفون آنجاست زیرا XXL / 2 به اندازه کافی بلند است که می توانید حداقل برای اجتماعات نسبتاً کوچک از آن به عنوان PA قابل حمل استفاده کنید.

[مطالعه بیشتر: درک رفتار لرزه ای سازه های فولادی]
آمپلی فایر XXL / 2 برای 100 وات در کل امتیاز داده شده است ، رانندگی چهار بلندگو 3 اینچی با برد کامل (15W در هر کانال) که در هر انتهای به صورت جفت های مخالف قرار گرفته اند ، و یک ساب ووفر 6 اینچی پایین (40W) با شلیک توسط رادیاتورهای منفعل . از آنجا که واحد صدا از چهار گوش پخش می شود ، مهمترین چیزی است که XXL / 2 به صورت صوتی بدون توجه به جایی که نشسته اید ، به شما ارائه می دهد.

صدا
برای بلندگو دارای رتبه IPX5 ، می گویم صدا از XXL / 2 در صدک 95 قرار دارد. بلند است و باس زیادی را پمپ می کند. با توجه به مأموریت آن و محدودیت مواد بر روی بلندگوهای ضد آب ، میزان صدا بودن آن بسیار مناسب است. شکایت تنها و جزئی من این است که شاید کمی در تعریف وسط وجود نداشته باشد. اما من بلندگوهای بسیار بدتری را شنیدم که خریداران هنوز دوست دارند.

با بلندگو در هر گوشه ، لازم نیست به طور خاص درباره محل قرارگیری XXL / 2 صحبت کنید. مواضع بهینه وجود خواهد داشت ، البته؛ به خصوص اگر می خواهید جدایی استریو. اما دیگر لازم نیست نگران راه رفتن پشت بلندگو باشید و صدا را به محض رسیدن قسمت مورد علاقه خود از صدا ناپدید کنید.

توجه داشته باشید که می توانید با استفاده از ترکیبی از دکمه ها ، میزان دزدگیر و باس را با سلیقه تنظیم کنید. این به رده متوسط ​​کمک نمی کند ، اما به برخی آزادی صوتی اجازه می دهد تا صدا را با نوع موسیقی مورد نظر تنظیم کنید.

نتیجه
BVR-XXL / 2 در بلندگوهای ناهموار مناسب برای مواردی که به حجم زیادی احتیاج دارید و نمی خواهید نگران آب و هوا یا نحوه برخورد خشن احتمالی باشید ، نزدیک است. و همانطور که گفتم ، صدا برای بلندگو در فضای باز بسیار مناسب است. ارزان نیست ، مگر اینکه آن را با پوند قیمت گذاری کنید ، در این صورت ، این یک دزدی است. شوخی کردم. خوشم می آید. برای سناریوهایی مانند مواردی که مورد بحث قرار گرفت ، شما نیز خواهید بود. حال اگر به دنبال چیزی کمی قابل حمل تر هستید که همان اخلاق طراحی را دنبال می کند ، Braven BVR-XL را ببینید که بسیار کوچکتر و سبک تر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
رضا عطاران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی