فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

درباره بلاگ

قبل از انتخاب شیر برقی یا سلونوئید ولو، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند و فاکتورهای تاثیر گذار بر عملکرد این شیرها جمع آوری کنید. ساختار شیر برقی به گونه ای طراحی شده که به خاک و ذرات معلق بسیار حساس است و تنها در فرآیندهایی که سیال آنها هوا یا مایعات فاقد ذرات جامد معلق است، قابل نصب می باشد. در انتخاب شیر برقی باید اطمینان حاصل کنید که متریال بدنه و آب بند با دما و محیط فرآیند سازگار باشد.

پیوندها

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

به عنوان بزرگترین و برجسته ترین ارگان بدن ما ، پوست نیز یکی از اساسی ترین اتصالات ما به دنیای اطراف ما است. از لحظه ای که به دنیا می آییم ، در هر تعامل جسمی که داریم ، صمیمی است.


گرچه دانشمندان بیش از یک قرن است که احساس لمس یا حماقت را مورد مطالعه قرار داده اند ، اما جنبه های بسیاری از نحوه عملکرد آن به عنوان یک رمز و راز باقی مانده است.

یون یون Visell ، محقق خوش بینی UC سانتا باربارا گفت: " احساس لمس کاملاً درک نشده است ، حتی اگر این قلب ما را در تعامل داشته باشد." "هر کاری که با دستان خود انجام دهیم - چیدن لیوان ، امضای نام خود یا یافتن کلید در کیف ماست. هیچ کدام از اینها بدون احساس لمس امکان پذیر نیست. با این وجود ما ماهیت احساسات گرفته شده توسط پوست را کاملاً نمی فهمیم. یا نحوه پردازش آنها به منظور فعال کردن ادراک و عمل. "

وی افزود: ما مدل های بهتری برای چگونگی عملکرد حواس دیگر مانند بینایی و شنوایی داریم ، اما درک ما از چگونگی عملکرد حس لمس بسیار کمتری است.

برای کمک به پر کردن این شکاف ، ویسل و تیم تحقیقاتی وی ، از جمله ییتیان شائو و همکار وینسنت هایوارد در سوربن ، در حال مطالعه فیزیک احساس لمس هستند - چگونگی لمس کردن یک جسم باعث ایجاد سیگنالهایی در پوست می شود که شکل ما را می گیرد. در یک مطالعه (پیوند) منتشر شده در مجله Science Advances ، این گروه نشان می دهد که چگونه خاصیت ارتجاعی ذاتی پوست به سنجش لمسی کمک می کند. شگفت آور ، آنها نشان می دهند که به دور از یک ماده سنجش ساده ، پوست می تواند به پردازش اطلاعات لمسی نیز کمک کند.

ویسل برای درک این جنبه قابل ملاحظه اما کمی شناخته شده از لمس ، فکر می کند که چگونه چشمان ، اندام بینایی ما ، پردازش اطلاعات نوری مفید است.

وی گفت: "بینش انسان به نوری چشم متکی است تا نور را به تصویری از شبکیه متمرکز کند." "شبکیه شامل گیرنده های حساس به نور است که این تصویر را به اطلاعاتی ترجمه می کنند که مغز ما برای تجزیه و تفسیر آنچه ما به دنبالش هستیم از آنها استفاده می کند."

Visell ادامه داد: هنگامی که با پوست خود را لمس می کنیم ، روند مشابهی آشکار می شود. همانند ساختارهایی مانند قرنیه و عنبیه که نور را جذب می کنند و نور را روی شبکیه متمرکز می کنند ، کشش پوست سیگنال های لمسی را در گیرنده های حسی در سراسر پوست توزیع می کند.


 
بنا بر روی کارهای قبلی که از آرایه ای از شتاب سنج های کوچک استفاده شده بر روی دست استفاده شده است به حس و فهرست کردن الگوهای فضایی ارتعاشات تولید شده توسط اقدامات مانند ضربه زدن، کشویی و یا قاپیدن، محققان در اینجا به کار یک روش مشابه به تصرف الگوهای فضایی لرزش که تولید می شود به عنوان دست محیط را احساس می کند.

شاهو توضیح داد: "ما از یک دستگاه سفارشی متشکل از 30 سنسور سه محوره که به آرامی به پوست متصل شده اند ، استفاده کردیم." "و سپس ما از هر یک از شرکت کنندگان در آزمایش های خود خواستیم که بسیاری از تعامل های لمسی مختلف را با دست خود انجام دهند." تیم تحقیق مجموعه ای از نزدیک به 5000 مورد از چنین فعل و انفعالات را جمع آوری کردند و این داده ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند تا نحوه انتقال الگوهای لرزش حاصل از تولید لمسی که در سیگنال های لمسی در سراسر محتوای اطلاعات شکل دستی منتقل می شوند را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. الگوهای لرزش ناشی از اتصال الاستیک در درون پوست است.

سپس این تیم به منظور روشن شدن چگونگی انتقال لرزش در اطلاعات شکل داده شده در سیگنالهای لمسی ، این الگوهای را تجزیه و تحلیل کردند. Shao توضیح داد: "ما از یک مدل ریاضی استفاده کرده ایم که در آن سیگنال های بصری زیاد که در سراسر دست احساس می شود ، به عنوان ترکیبی از تعداد کمی از الگوهای بدوی معرفی می شوند." الگوهای ابتدایی یک واژگان یا فرهنگ لغت جمع و جور را فراهم می کند ، که اندازه اطلاعات موجود در سیگنال ها را فشرده می کند و باعث می شود که آنها با رمزگذاری کارآمدتری انجام شوند.

این تجزیه و تحلیل دهها یا کمتر الگوهای موج ابتدایی - ارتعاشات پوست در سراسر دست را ایجاد می کند که می تواند برای گرفتن اطلاعات در سیگنال های لمسی که توسط دست احساس می شود ، استفاده شود. ویزل گفت ویژگی بارز این الگوهای ارتعاش بدوی این است که آنها به طور خودکار ساختار دست و فیزیک انتقال موج در پوست را منعکس می کنند.

وی توضیح داد: "الاستیسیته این عملکرد بسیار اساسی را در پوست هزاران گیرنده حسی برای لمس در پوست ایجاد می کند ، حتی در صورت تماس در ناحیه ای از پوست کوچک." "این به ما این امکان را می دهد تا از منابع حسی بسیار فراتر از آنچه در غیر این صورت در دسترس است برای تفسیر آنچه در دست ماست استفاده کنیم." ویزل گفت ، یافته قابل توجه تحقیقات آنها این است که این فرایند همچنین باعث می شود تا با استفاده موثرتر از اطلاعات در سیگنال های لمسی ، ضبط شود. پردازش اطلاعات از این نوع معمولاً توسط مغز انجام می شود و نه پوست.

ویسل گفت ، نقشی که توسط انتقال مکانیکی در پوست انجام می شود از بعضی جهات شبیه به نقش مکانیک گوش داخلی در شنوایی است. در سال 1961 ، فون بکسی جایزه نوبل را برای کار خود دریافت کرد که نشان می دهد چگونه مکانیک گوش داخلی پردازش شنوایی را تسهیل می کند. با پخش صداهای با محتوای فرکانس متفاوت به گیرنده های حسی مختلف در گوش ، آنها به رمزگذاری صداها توسط سیستم شنوایی کمک می کنند. کار تیم نشان می دهد که فرآیندهای مشابه ممکن است حس لامسه را در پی داشته باشند.

http://hindibookmark.com/story7419864/پمپ-وکیوم

رضا عطاران

اپل روز چهارشنبه رونمایی از آیفون سطح جدیدی را با هدف جلب توجه مصرف کنندگان در مواجهه با وضعیت اقتصادی ناگهانی و تاریک.


آیفون SE به روز شده با قیمت 399 دلار یا کمتر از نیمی از قیمت دستگاه های پرچمدار آن آغاز می شود و تا جمعه در بیش از 40 بازار برای سفارش در دسترس خواهد بود.

اپل این بیانیه را در بیانیه ای اعلام کرد و از وقایع پرتاب محصول پاشیده عادی چند سال گذشته چشم پوشی کرد.

تیم کوک ، مدیر اجرایی اپل ، که در گذشته میزبان رویدادهای گسترده رسانه ای بود ، نظرات خود را به یک توییت محدود می کرد و این گوشی جدید را "مقرون به صرفه ترین آیفون ما" می نامد و "گزینه ای خارق العاده در ترکیب ما برای کمک به شما در ارتباط ماندن ، آگاهی و سرگرمی است. ""

صفحه نمایش 4.7 اینچی بزرگتر از نسل اول آیفون SE است اما از جدیدترین تلفن ها کوچکتر است ، اما در عین حال گرافیکی با کیفیت بالا برای تصاویر غنی ارائه می دهد.

اپل با کنار گذاشتن برخی از ویژگی های سطح بالا مانند تشخیص چهره ، دادن آیفون SE به سنسور اثر انگشت و دکمه صفحه اصلی که طرفداران از نسل های قبلی آن را به یاد خواهند آورد ، هزینه های خود را کم کرد. این دوربین در جدیدترین آیفون 11 یک دوربین عقب به جای لنزهای متعدد دارد.

iPhone SE شامل شارژ بی سیم و سیم کارتهای دوگانه است و به رنگ مشکی ، قرمز یا سفید عرضه می شود.

"زمان بندی خوب"

در حالی که آیفون ماه ها در کار بوده است ، رونمایی در میان رکود اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر که بازار تلفن های هوشمند را به هم زد و احساسات مصرف کننده را به خطر انداخت.


باب اودونل ، تحلیلگر تحقیقات فن آوری ، گفت: "این زمان بسیار باورنکردنی است."

"این دقیقاً تلفنی است که درصد زیادی از مردم خواهان آن هستند. توجیه صرف هزینه 1200 دلار برای تلفن های هوشمند در این شرایط اقتصادی دشوار است ، اما مردم هنوز به تلفن های خود وابستگی زیادی دارند و افراد زیادی می خواهند آن را ارتقا دهند."

اودونل گفت این دستگاه جدید احتمالاً برای مشتریانی که به دنبال یک گوشی با فرمت کوچک هستند و در کشورهایی که مصرف کنندگان نتوانسته اند توانایی خرید آیفون ها را داشته باشند ، جذابیت دارد.

به گفته تحلیلگر پاتریک مورههد از تحلیلگر پاتریک مورههد از تحلیلگران پاتریک مورهدز گفت: اگرچه زمان آیفون با قیمت مناسب تر "با توجه به رکود اقتصادی که احتمالاً خیلی زود وارد آن می شویم" خوب است ، اما اپل با پیشنهادهای تأمین مالی مانند به تعویق انداختن پرداخت برای یک سال ، به فروش سوخت می پرداخت. استراتژی

مورهود بدون مشوق های مالی گفت: "من زیر سوال می برم که چه تعداد از این شرکت در واقع می خواهد بفروشد."

آیفون SE جدید نمایشگر 4.7 اینچی دارد ، بزرگتر از مدل نسل اول اما کوچکتر از محبوب ترین تلفن های هوشمند
ورود به اکوسیستم


 
دانیل ایوز ، تحلیلگر Wedbush Securities گفت که اپل دستگاه های آماده دارد "و در نهایت تصمیم گرفت این تلفن هوشمند را به امید دستیابی به موفقیت های خارج از دروازه ، به بازار عرضه کند و چراغ سبز را به بازار عرضه کند."

ایووز در یادداشتی به سرمایه گذاران گفت که انتظار دارد اپل تا پایان سال از 20 میلیون تا 25 میلیون گوشی SE iPhone SE بفروشد.

شرکت Silicon Valley آیفون SE را بعنوان پورتال وارد محصولات و خدمات دیجیتالی "قوی اکوسیستم" خود از جمله خدمات پخش تلویزیون و پخش موسیقی کرد.

تیم کوک ، مدیر عامل شرکت اپل ، به طور معمول در نوامبر 2019 میزبان رویدادهای رسانه ای پراکنده مانند این محصول برای معرفی محصولات جدید است ، اما آیفون SE به دلیل قفل شدن کوروی ویروس با انتشار مطبوعاتی معرفی شد
Phil Schiller ، معاون ارشد بازاریابی در سراسر جهان ، گفت: "اولین آیفون SE با بسیاری از مشتریانی که عاشق ترکیبی منحصر به فرد خود از اندازه های کوچک ، عملکرد بالا و قیمت مناسب بودند ، مورد تأثیر قرار گرفت."

"نسل دوم جدید iPhone SE بر پایه این ایده عالی بنا شده است و از هر نظر بهبود می یابد."

این اقدام یک هفته پس از آن صورت می گیرد که سامسونگ تلفن های هوشمند جدید کره جنوبی سامسونگ تلفن های جدید جدیدی را معرفی کرد که شامل مدلی است که برای کار بر روی شبکه های موبایل 5G بسیار پیشرفته و کمتر از 500 دلار طراحی شده است.

کارولینای میلانزی ، تحلیلگر Creative Strategies ، گفت: تلفن هوشمند جدید اپل "در یک نمونه کار قرار می گیرد و با قیمت مناسب با ویژگی های مناسب برخورد می کند."

وی گفت: "این محصولی است که به منظور دستیابی به بیشتر کاربران عملی در بروزرسانی پس از سالها در تلفن های خود به روز رسانی می شود. این کاربران ممکن است از یک آیفون دست دوم یا آیفون دست دوم یا حتی کاربران اندرویدی به دنبال اولین نسخه خود باشند. آیفون

تحلیلگران این سوال را مطرح می کنند که آیا اپل به دلیل اوضاع اقتصادی فعلی و اختلال در زنجیره تأمین ، برنامه خود را برای انتشار یک دستگاه رده بالا در ماه سپتامبر حفظ خواهد کرد یا خیر.

اودونل گفت: "من شنیده ام که ​​تولید در بیشتر قسمت های زنجیره تأمین رو به افزایش است."

http://bookmarkshq.com/story7404769/پمپ-وکیوم

رضا عطاران

انقلابی در زمینه توسعه حسگرهای بی سیم مستقل ، الکترونیک مصرفی کم مصرف ، خانه های هوشمند ، خانه های داخلی و اینترنت اشیاء در حال انجام است. تمام فن آوری های مرتبط برای قدرت خود نیاز به دستگاه های برداشت انرژی کارآمد و آسان برای ادغام دارند. پیش بینی می شود میلیارد ها سنسور بی سیم در دهه های آینده در محیط های داخلی نصب شوند.


منابع انرژی فتوولتائیک داخلی (PV) بر روی بسترهای خمشی بسیار نازک قابلیت تسهیل این نوآوریهای فن آوری را دارند اگر بتوانند در عین حال که کوچک ، راحت و اقتصادی هستند ، انرژی کافی را برای قطعات الکترونیکی تأمین کنند. این نوع منبع تغذیه نیاز به باتری را از بین می برد و یکپارچه سازی یکپارچه را فراهم می کند.

این فناوری ها به سلولهای PV بر روی بسترهای انعطاف پذیر نازک احتیاج دارند که می توانند عملکرد بسیار خوبی را در زیر نورپردازی مصنوعی داخلی با طیف و میزان روشنایی که در خانه ها ، مغازه ها و دفاتر یافت می شود (به عنوان مثال 100 تا 500 لوکس) ارائه دهند. این مقادیر بین دو تا سه مرتبه از قدر کمتر از مقادیر یافت شده در بیرون از خورشید هستند و به عنوان شرایط آزمایش استاندارد برای سلولهای خورشیدی معمولی استفاده می شوند.

یک تیم بین المللی با محققان از سه کشور ، نتایج پروژه خود را در مقاله ای در Cell Reports Science Physical منتشر کرده اند .

طرحواره های مفهومی نشانگر یک سلول فتوولتائیک پرورسکیت انعطاف پذیر که توسط یک لامپ داخلی ساخته شده است و قادر به تولید قدرت قابل توجهی برای دستگاه های مختلفی از جمله سنسورهای بی سیم مستقل ، الکترونیک مصرفی کم مصرف ، خانه های هوشمند و اینترنت اشیا است. اعتبار: مطبوعات سلولی
اعضای این تیم از مرکز انرژی خورشیدی ترکیبی و ارگانیک ، دانشگاه رم - Tor Vergata ، Universidad Surcolombiana ، Neiva ، کلمبیا ، و از انستیتوی Fraunhofer برای الکترونیک ارگانیک از درسدن ، آلمان هستند.

آنها تولید برق داخلی توسط سلولهای فتوولتائیک پروکسایت انعطاف پذیر (PSCs) تولید شده بر روی رول رول رول اکسید ایندیم (ITO) شیشه های بسیار نازک انعطاف پذیر پوشش داده شده (FG) بسترهای دارای انتقال عالی (> 80٪) ، مقاومت ورق (13 Ω / مربع) و قابلیت خم شدن ، بیش از 1600 روش خمشی در انحنای 20.5 میلی متر. آنها سلولهای فتوولتائیک پرووسکایت را روی شیشه های انعطاف پذیر بسیار نازک با ترکیب یک داربست mesoporous بر روی لایه های جمع و جور SnO 2 ، بهینه سازی یک جهش بزرگ به جلو در بازده ، رسیدن به 20.6٪ (16.7 میکرو وات / سانتیمتر 2 چگالی نیرو) و 22.6٪ (35.0 میکرو وات / وزن ) بهینه کردند. cm 2 ) به ترتیب زیر 200 و 400 لوکس LED.

بازده به دست آمده نشان دهنده بالاترین گزارش برای هر فن آوری سلول فتوولتائیک داخلی است که انعطاف پذیر و انحنا پذیر باشد ، و همچنین با عبور از حاشیه 60 تا 90٪ نسبت به سلول های فتوولتائیک پراسکاییت قبلی با بهترین عملکرد روی بسترهای قابل انعطاف. قدرت های خاص در وات که به ازای هر گرم وزن (وزنی بر گرم) تحویل داده می شوند 40 تا 55٪ بیشتر از همتایان خود در فیلم های پلاستیکی PET و ترتیب بزرگی بیشتر از اندازه های موجود در شیشه سفت هستند.

این ارقام ، پتانسیل ادغام یکپارچه این دستگاه های انرژی فوق العاده نازک و فوق العاده سبک را در قطعات الکترونیکی داخلی نشان می دهد. تمام لایه های فعال سلول های فتوولتائیک پروسکایت در دمای پایین و با استفاده از پردازش محلول سپرده می شوند ، به این معنی که ساخت رول به رول دستگاه های روی شیشه انعطاف پذیر بسیار نازک نه تنها برای لایه ITO بلکه برای همه لایه های دیگر قابل اجرا است. با استفاده از روشهای چاپ در آینده

رضا عطاران

جابجایی تصاویر در روزنامه مانند هری پاتر یا پیش بینی وضعیت دیجیتال به گویش برن؟ فناوری جدید رسانه ، روزنامه نگاری را متحول می کند. مرکز فناوری رسانه در ETH زوریخ از شرکتهای رسانه ای در مسیر آینده خود پشتیبانی می کند.


در دنیای جادویی جادوگر پسر ، هری پاتر ، همه شیوه ها امکان پذیر است - برای مثال ، در روزنامه پیامبر ، روزنامه جادوگران و جادوگران ، چهره های مصور دقیقاً مانند زندگی واقعی حرکت می کنند.

طبیعتاً ، این مورد را در دنیای واقعی پیدا نخواهید کرد. اما فناوری مدرن رسانه ای هر روز بیشتر به آن نزدیک می شود. به عنوان مثال ، در مرکز فناوری رسانه (MTC) در ETH زوریخ ، دانش آموزان و محققان در حال کار بر روی "کاغذ افزودنی" هستند ، که به هر کسی که دارای یک جفت عینک مخصوص - معروف به عینک واقعیت افزوده یا عینک های AR- باشد ، اجازه می دهد تا واقعاً ببینند. تصاویر متحرک در صفحه ، مانند هری پاتر. Severin Klingler ، مدیر عامل MTC می گوید: "کاملاً ممکن است که به زودی این عینک کافی کوچک باشد که تمام روز بپوشیم." "سپس خواهیم دید که چگونه محتوای دیجیتالی و واقعی می توانند در یک" مقاله تقویت شده "با یکدیگر مخلوط شوند."

هری پاتر مدرسه را شروع می کند - ویدئویی برای این مقاله

"مقاله تقویتی" که محققان ETH در حال تهیه آن هستند ، مزایای یک روزنامه سنتی ساخته شده از کاغذ را با مزایای محتوای دیجیتال ترکیب می کند. کلینگلر توضیح می دهد: "شما کاغذ را در دستان خود به حالت عادی نگه دارید ، اما وقتی آن را با استفاده از عینک های AR بخوانید ، تصاویر و کلمات تغییر می کنند."

به عنوان مثال ، در تصویر زیر تیتر "شروع مدرسه جادوگران و جادوگران" ، می بینید که یک قطار بخار در حال ظهور است. در آینده ، این فناوری می تواند برای جاسازی فیلم هایی از وقایع واقعی در مقاله ، مانند سوزاندن سالانه Böögg در جشنواره Sechseläuten در زوریخ استفاده شود. کلینگلر می گوید: "آنچه در مورد فن آوری ما جدید است این است که چگونه تصاویر متحرک هنوز هم به درستی نمایش داده می شوند حتی وقتی صفحات کاغذ به محض خم شدن خم می شوند."

MTC با پروژه خود برای عینک AR در مرکز شهر زوریخ یک هدف بسیار عملی را دنبال می کند. هرکسی که از طریق عینک AR به Paradeplatz نگاه کند ، می تواند اطلاعات محلی مانند زمان عزیمت به تراموا ، پوسترهای تبلیغاتی برای مغازه های اطراف یا مقاله های روزنامه ها راجع به دو بانک بزرگ مستقر در آنجا مشاهده کند. تمرکز روی سؤالات قابل خواندن عملی است: پوستر تبلیغاتی در کجا و چه زمانی نمایش داده می شود؟ مقالات نمایش داده می شوند؟ برای نمایشگر کدام سطوح مناسب است؟

http://nybookmark.com/story6682602/پمپ-وکیوم
 

رضا عطاران

از آنجا که تگزاس و سایر ایالت ها شروع به بازگشایی خرده فروشی ها و مشاغل دیگر می کنند ، کارگرانی که از خانه مشغول به کار بودند - برای بعضی ها ، هفت هفته یا بیشتر - با بازگشت به دفاتر شرکت ها و محل های کار تجاری مواجه هستند. یک مطالعه در مورد نیروی کار انرژی که روز پنجشنبه منتشر شد ، نشان داد که بیش از 70 درصد کارگران ترجیح می دهند کار را از راه دور ادامه دهند.


در این تحقیق که توسط ابتکار انرژی دانشگاه هوستون انجام شده است ، مشخص شد که 20٪ از افراد مورد بررسی گفته اند که ترجیح می دهند طی یک ماه آینده مبلغی را بدون پرداخت مبلغ فیزیکی به دفاتر کارفرمایان خود برسانند. حدود 5٪ اظهار داشتند که آنها به جای بازگشت به دفتر ، ترک کنند.

Ramanan Krishnamoorti ، مدیر ارشد انرژی در UH و یک نویسنده مطالعه گفت: اما برنامه ریزی و ارتباط یک شرکت با کارگران تغییر کرده است.

وی گفت: "کارگرانی که انتظار داشتند پروتکل های بهداشتی و تمیز کنندگی خوبی داشته باشند و همچنین مواد جامد ماسک ، ضد عفونی کننده و سرپرستان را که احساس می کنند متعهد به از بین بردن انتقال محل کار COVID-19 هستند احساس راحتی بیشتری می کنند."

این تحقیق ، همکاری بین دانشگاه هوستون ، دانشگاه رابرت گوردون و دانشگاه A&M تگزاس ، شامل 448 کارگر انرژی است که 81٪ از آنها معمولاً در یک دفتر کار می کنند. 11٪ دیگر از این کار خزیده شده یا مرخص شده اند و بقیه در مزرعه یا برون مرزی یا ظرفیت دیگری کار می کنند. تجزیه و تحلیل نگرش در مورد بازگشت به کار ، کارمندان شاغل از خانه را از اواسط ماه مارس درگیر کرده است. اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی UH درگیر سؤالات مربوط به مطالعه بودند ، به همراه Josie Long ، مشاور P-PIC که با شرکتهای انرژی در زمینه بازگشت به کار کار می کرد. شرکای جامعه و صنعت درگیر در این تحقیق هستند: پینک پترو ، انجمن تجهیزات و خدمات نفت (PESA) و انجمن مستقل نفت آمریکا.

محققان برای متخصصان منابع انسانی ، سرپرستان و دیگر مدیران شرکت چندین توصیه سیاست ارائه می دهند.

کریستین اسپیتزموئل ، استاد روانشناسی UH و کارشناس مسائل کار در خانواده ، گفت که این مطالعه بینش دیگری را در مورد عواملی که کارگران هنگام بازگشت به محل کار در نظر خواهند گرفت ، ارائه می دهد.

وی گفت: "کسانی که در خانواده های چند نسل زندگی می کنند نسبت به بازگشت به محل کار احتیاط بیشتری داشتند." اما محققان همچنین نتایج غیر منتظره ای یافتند: کارمندان با مشکلات بهداشتی که می توانند خطرات ناشی از انقباض COVID-19 را افزایش دهند ، نسبت به افرادی که شرایط بهداشتی از قبل ندارند ، تمایلی به بازگشت به محل کار ندارند. به همین ترتیب ، کارگران مسن تر ، که در معرض خطر بیشتری نیز هستند ، بیشتر از کارگران جوان تمایل به بازگشت به کار داشتند.

از جمله یافته های دیگر:

6.6٪ از پاسخ دهندگان گفتند که علائم COVID-19 را تجربه کرده اند اما نتوانسته اند آزمایش کنند. سه نفر برای COVID-19 مثبت آزمایش کرده بودند. 25٪ موارد از قبل موجود را گزارش کرده اند که آنها را در معرض خطر عوارض ناشی از ویروس قرار می دهد
در حالی که اکثر پاسخ دهندگان گفتند که سلامت جسمی آنها همچنان خوب است ، مشکلات بهداشت روان گزارش شده از هنجارهای ملی پیش از COVID-19 فراتر رفته است. 28٪ اظهار داشتند که در ماه قبل شش یا چند روز از سلامت روانی ضعیف را تجربه کرده بودند. کارگران انرژی که اخراج شده اند و کسانی که برای متعادل کردن کار و مسئولیت های خانواده تلاش می کنند ، در معرض خطر ویژه ای بودند
نگرانی در مورد مراقبت از کودک و اینکه آیا شرکتها قادر به کاهش موثر انتقال COVID-19 در فضای کار فوری خود هستند ، به عدم تمایل کارگران برای بازگشت به دفتر مرتبط بودند.
این مطالعه حاکی از آن است که نگرانی در مورد مسائل بهداشت روان در نیروی کار به توجه مداوم نیاز دارد. Rhona Flin ، استاد روانشناسی صنعتی در دانشکده بازرگانی آببرین و همکار ، گفت که این نگرانی ها مخصوصاً برای کارگرانی که اخراج شده اند ابراز می شود.

فلین گفت: "بحث در مورد مسائل بهداشت روانی باید به بخشی عادی تر از محیط کار تبدیل شود." "کارگران رها شده بیشترین آسیب را در طول این همهگیری متحمل شده اند." این تحقیق با آن توصیه و توصیه های دیگر برای مدیران شرکت نتیجه گرفته است.

والنتینی پپا ، محقق مؤسسه مدیریت انرژی A&M در تگزاس ، گفت کارفرمایان ممکن است بخاطر عدم تمایل کارمندان به بازگشت ، و همچنین در مورد اذعان درمورد مراقبت از کودک و سایر درگیری های کار-خانوادگی ، آرزو کنند که بازگشت آهسته تر از آنچه برنامه ریزی شده به فضای کار فیزیکی را در نظر بگیرند.

رضا عطاران