فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

درباره بلاگ

قبل از انتخاب شیر برقی یا سلونوئید ولو، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند و فاکتورهای تاثیر گذار بر عملکرد این شیرها جمع آوری کنید. ساختار شیر برقی به گونه ای طراحی شده که به خاک و ذرات معلق بسیار حساس است و تنها در فرآیندهایی که سیال آنها هوا یا مایعات فاقد ذرات جامد معلق است، قابل نصب می باشد. در انتخاب شیر برقی باید اطمینان حاصل کنید که متریال بدنه و آب بند با دما و محیط فرآیند سازگار باشد.

پیوندها

Fitbit Charge 4 را با GPS داخلی راه اندازی کرد ، چند دلیل دیگر برای بروزرسانی آن
در دنیایی که من محدود به خانه ام نبودم ، این مقاله مملو از برداشت های من از آخرین ردیاب تناسب اندام Fitbit ، Charge 4. می شد که درباره احساس آن در مچ دستم ، پاسخگو بودن صفحه نمایش ، و یکپارچه سازی Spotify جدید را که برای اولین بار کنترل پخش را برای ردیاب Fitbit به ارمغان می آورد ، آزمایش کرد.

اما این امکان وجود دارد که این ویژگی ها این همه چیز را به برداشت من از دستگاه اضافه نکنند. می بینید که در خارج ، Fitbit Charge 4 با دکمه استقرا ، نمایشگر 1.36 اینچی و سیستم باند swappable با Fitbit Charge 3 یکسان است. حتی برچسب قیمت 150 دلار باقی مانده است. تنها چیزی که قابل تغییر است رنگ است: به جای گل سرخ ، Fitbit اکنون رنگ "گلاب" را ارائه می دهد که چیزی بین تلاوت تیره و شراب قرمز عمیق است.

در غیر این صورت ، تمام موارد جدید موجود در داخل Fitbit 4 ، بنابراین باید بیرون بروم و از آن استفاده کنم تا ببینم چه مقدار از Charge 3. بهتر است. بزرگترین مورد اضافی ساخته شده در GPS است ، و آن را تبدیل به فقط دستگاه Fitbit غیر از دو ساله یونیک است که برای ردیابی از راه به تلفن شما متکی نیست. این تنها به روزرسانی شایسته ای از Charge 2 را ایجاد می کند و احتمالاً کافی است تا بیش از چند صاحب Charge 3 را تغییر دهید تا 150 دلار دیگر نیز خراب کنید.

[مطالعه بیشتر: متدولوژی و روش‌های داده‌ کاوی]
Fitbit می گوید طراحی Charge 4 "عملکرد GPS را بهینه می کند" ، اما اگر این کار را ادامه دهید ، باز هم شاهد افت قابل توجهی در عمر باتری خواهید بود. با استفاده مداوم از GPS ، تقریباً پنج ساعت عمر باتری به دست خواهید آمد ، که بسیار وحشتناک به نظر می رسد اما مطابق با سایر ردیاب های دارای GPS است. خوشبختانه ، Fitbit غیرفعال کردن از طریق ضامن تنظیمات را آسان می کند.


تناسب اندام برای همه
اگر از قبل ویژگی های جدید Charge 4 را نداشته باشد ، در نهایت راه خود را به سمت سایر دستگاه های Fitbit سوق می دهد. بحث در مورد شارژ 4 جدیدترین حالت تمرین Fitbit است ، یک دقیقه فعال منطقه. ویژگی جدید "به زودی" به تمام ساعت های هوشمند Fitbit ، "از مناطق ضربان قلب شخصی شما برای ردیابی تلاش شما برای هر فعالیت پر انرژی استفاده می کند" استفاده می کند ، بنابراین می توانید تصویری واضح تر از سلامتی خود بدست آورید.

برای مثال ، بیشتر از راه رفتن ، "اعتبار" کسب خواهید کرد ، حتی اگر همین تعداد قدم را بردارید. شارژ 4 شما هنگام تغییر مناطق به طور خودکار هشدار می دهد و بر اساس توصیه های سازمان بهداشت جهانی و انجمن قلب آمریکا در مورد 150 دقیقه متوسط ​​یا 75 دقیقه شدید ، در برنامه Fitbit خلاصه ای از پیشرفت خود را پیدا خواهید کرد. فعالیت هر هفته.

Fitbit همچنین ویژگی های جدیدی برای ردیابی خواب را ارائه می دهد که قبلاً فقط در ساعت های هوشمند Versa و Ionic در دسترس بودند. شما نمره خواب خود را مشاهده می کنید ، که کیفیت خواب شما را با استفاده از سنسورهای ضربان قلب و نسبی SpO2 و همچنین حالت خواب صرفه جویی در باتری اندازه گیری می کند. Smart Wake که از یادگیری ماشینی استفاده می کند تا بتدریج شما را از خواب بیدار کند و نه اینکه شما را در یک زمان معین از خواب بیدار کند ، به زودی فرا خواهد رسید.

Charge 4 همچنین اولین ردیابی Fitbit است که به شما امکان می دهد موسیقی را کنترل کنید ، اگرچه به تلفن خود و اشتراک Spotify Premium نیز نیاز دارید. مانند نسخه Versa Lite ، نمی توانید هدفون بلوتوث را به Charge 4 جفت کنید ، بنابراین محدود به کنترل های احتیاطی مانند بازی ، تغییر شکل ، جست و خیز و موارد دیگر خواهید بود. Fitbit همچنین برای پرداخت مخاطبین با Fitbit Pay ، استاندارد NFC را در Charge 4 ایجاد کرده است.

Fitbit در حالی که منحصر به Charge 4 نیست ، حدود 40 قطعه جدید از محتوای Premium را برای همه کاربران برنامه Fitbit باز خواهد کرد. به علاوه ، کلیه کاربران 90 روز دسترسی رایگان به ابزار پیشرفته خواب ، برنامه های سفارشی و بیش از 200 تمرین دریافت می کنند. و به زودی ، Fitbit تمریناتی را برای کاربران رایگان و پریمیوم ارائه می دهد تا به کاربران در رسیدن به هدف دقیقه فعال منطقه خود کمک کند.

Fitbit Charge 4 برای تهیه پیش نمایش در Fitbit.com ، Amazon و Best Buy در تاریخ سه شنبه 31 مارس برای تحویل در تاریخ 13 آوریل در دسترس است. Charge 4 SE که دومین باند مشکی منعکس کننده گرانیت منعکس شده را به همراه کلاسیک مشکی اضافه می کند باند با 170 دلار خرده فروشی می کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
رضا عطاران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی