فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

درباره بلاگ

قبل از انتخاب شیر برقی یا سلونوئید ولو، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند و فاکتورهای تاثیر گذار بر عملکرد این شیرها جمع آوری کنید. ساختار شیر برقی به گونه ای طراحی شده که به خاک و ذرات معلق بسیار حساس است و تنها در فرآیندهایی که سیال آنها هوا یا مایعات فاقد ذرات جامد معلق است، قابل نصب می باشد. در انتخاب شیر برقی باید اطمینان حاصل کنید که متریال بدنه و آب بند با دما و محیط فرآیند سازگار باشد.

پیوندها
۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۲۴

اینتل تراشه 5.3 گیگاهرتزی

اینتل تراشه 5.3 گیگاهرتزی خود را "Comet Lake-H" برای لپ تاپ های بازی "سریعترین پردازنده موبایل" نامیده است.
پردازنده های تلفن همراه "Comet Lake-H" نسل 10 اینتل برای لپ تاپ های بازی مایل به چیزی هستند که تاکنون Ryzen AMD تأکید نکرده است: سرعت ساعت خالص. روز پنجشنبه اعلام شد ، تراشه های سری 10 اینتل اینتل از 5 گیگاهرتز بالاتر می روند ، فرکانس جدید برای پردازنده های رایانه های شخصی.

در حقیقت ، اکثر شش تراشه سری جدید اینتل 14 نانومتری Comet Lake H 5 گیگاهرتز ، از جمله تراشه Core i7 "پله بالا" ، Core i7-10875H (پایه 2.3 گیگاهرتز ، 5.1 گیگاهرتز). اینتل آنرا بعنوان جایگزین کمی ارزانتر برای Core i9-10980HK جدید طراحی کرده است ، هر چند این دو تراشه شامل 8 هسته و 16 رشته است. این Core i9 جدید است که یک علامت آب زیاد برای سرعت ساعت تعیین می کند ، با سرعت 5.3 گیگاهرتز هل می دهد.

همه اینها به طور بالقوه بحث و جدال زیادی را میان گیمرهای موبایل ایجاد می کند: به ادعاهای اینتل بپردازید که هنوز اکثر بازی ها تا حد زیادی به موضوعات منفرد وابسته هستند ، در کجا سرعت ساعت بر کبوتر حاکم است؟ یا AMD را دنبال کنید ، که در دهه های گذشته شدیدترین مورد خود را ایجاد کرده است که Ryzen 9 4900HS آن به سادگی بالاترین کارایی پردازنده رایانه موبایل در بازار است؟

[مطالعه بیشتر: اثر DER ها روی کارکرد دستگاه های حفاظتی]
به نظر می رسد که ما چندین نقطه مقایسه خواهیم داشت ، زیرا وعده های بیش از 100 سیستم مختلف اینتل که عمدتا به گیمرها و تولید کنندگان محتوا اختصاص داده می شوند ، شامل تراشه های سری جدید H هستند. پیش سفارش برای این رایانه ها از 2 آوریل آغاز می شود و سیستم ها از 15 آوریل شروع به ارسال می کنند.

دریاچه دنباله دار اینتل Intel بسیار بالاتر از 5GHz است
Comet Lake-H اولین تراشه بازی موبایل اینتل نیست ، اما اولین بار است که در چنین لپ تاپ های گسترده ای ، از جمله چراغ های باریک و روشن ظاهر می شود. اینتل حتی تراشه‌ی Core 9-Core را برای رایانه های نازک و سبک نپرداخت ، بنابراین نسخه قبلی Intel Core i9-9980HK و پسر عموهایش به پایان رسید و در نوت بوک های 4 پوندی مانند Asus ZenBook Pro ، Dell Precision 15 ، قرار گرفتند. یا Apple MacBook Pro 15.

در مقابل ، اینتل انتظار دارد که بیش از 30 سیستم با استفاده از دنباله دار دریاچه-H طراحی باریک و سبک باریک تر از 20 میلی متر داشته باشند. مدیران اینتل گفتند که Comet Lake-H در طرح هایی در بازارهای مصرفی ، تجاری و کارگاهی ارائه خواهد شد که نوآوری هایی از جمله نمایشگرهای 300 هرتزی و پنل های HDR1000 را نشان می دهد.

هر تراشه در ترکیب دنباله دار جدید Intel Lake-H اینتل 45W مصرف می کند ، که باعث می شود آنها نسبت به تراشه های بسیار خوب 28W "Ice Lake" اینتل که سال گذشته معرفی شده اند ، بسیار گرسنه تر و قدرتمندتر شوند. (سری Ryzen 4000 AMD تراشه های 35W است.)

یک سؤال این است که چرا اینتل به جای اینکه نسخه قدرتمند تری از تراشه یخی Ice Lake گرد طراحی کند ، تراشه "Comet Lake-H" ساخته است. طبق گفته فردریک همبرگر ، مدیر کل لپ تاپ های پریمیوم و بازی های اینتل ، این ایده برای طراحی Comet Lake-H به طور خاص برای گیمرها و سازندگان محتوا بود که هر کدام به طور معمول پردازنده گرافیکی گسسته را ترجیح می دهند. به همین ترتیب تراشه های دنباله دار Lake-H شامل گرافیک یکپارچه ای نیستند. هامبرگر گفت: "ما در مورد پذیرایی از کاربر نهایی با تمرکز دریاچه H-H در فرکانس و بهترین عملکرد ... با یک خط لوله بزرگ به گرافیک های گسسته فکر می کنیم."

اینتل شش تراشه در این رده راه اندازی کرده است ، از Intel Core i5-10300H (پایه 2.5 گیگاهرتز ، توربو 4.5 گیگاهرتز) در انتهای پایین ، همه راه های اصلی تا Core i9-10980HK در انتهای بالا. همانطور که از تصویر بالا اینتل نشان می دهد ، همه تراشه ها از Optane Memory پشتیبانی می کنند ، یک نوآوری در ذخیره سازی اینتل که توجه آن را کاملاً جلب نکرده است.

مثل همیشه ، ماتریس پردازنده اینتل چند سوال جالب را پنهان می کند. اول ، فقط Core i9-10980HK واقعاً قفل است. Core i7-10750H "تا حدی" قفل شده است ، به این معنی که می توان آن را با چهار سطل سرعتی به سمت بالا سوار کرد - احتمالاً حداکثر 5.5 گیگاهرتز است ، اگرچه اینتل مشخص نکرده است.

فرکانس توربو تک هسته ای آنچه را که اینتل آنرا Intel Thermal Velocity Boost (TVB) می نامد ، منعکس می کند ، که به طور معمول دو نوع "سطل سرعت" با توانایی اورکلاک 200MHz به ارزش واقعی را در دنیای واقعی فراهم می کند. اینتل با افزایش سرعت حرارتی در این نسل بهبود یافته است تا بتواند بیش از اندازه تراشه را به 65W برساند ، بسیار بالاتر از امتیاز 45W خود. Thermal Velocity Boost با حسگرهای درجه حرارت و در سیستم با هم کار می کند و سرعت آنها را بالاتر می برد تا رسیدن به سطحی ناامن یا ناراحت کننده برسد. مدیران اینتل گفتند که در مورد Core i9-10980HK ، معادل 5.3GHz تا 65 درجه سانتیگراد ، 5.2GHz در 85 درجه سانتیگراد و 5.1GHz در 100 درجه سانتیگراد است.

TVB اینتل با Speed ​​Optimizer ، یکی از ویژگی های اورکلاک با یک کلیک ساخته شده در برنامه تنظیمات شدید Intel ، کار می کند. همچنین مربوط به Intel Turbo Boost Max Technology 3.0 ، دو هسته سریعترین عملکرد موجود در تراشه را مشخص کرده و برنامه هایی با موضوعات سبک مانند بازی ها را به آنها فشار می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
رضا عطاران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی