فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

درباره بلاگ

قبل از انتخاب شیر برقی یا سلونوئید ولو، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند و فاکتورهای تاثیر گذار بر عملکرد این شیرها جمع آوری کنید. ساختار شیر برقی به گونه ای طراحی شده که به خاک و ذرات معلق بسیار حساس است و تنها در فرآیندهایی که سیال آنها هوا یا مایعات فاقد ذرات جامد معلق است، قابل نصب می باشد. در انتخاب شیر برقی باید اطمینان حاصل کنید که متریال بدنه و آب بند با دما و محیط فرآیند سازگار باشد.

پیوندها

Ring Doorbox فاش می شود ، اما برای آن چیست؟
یک نشت اخیر حاکی از آن است که حلقه متعلق به آمازون در حال آماده سازی نوعی از قفل کنترل از راه دور برای درب منزل شما است ، اما جزئیات مربوط به این ابزار غیرمترقبه ناامیدکننده ترسیم شده است.

نشت Ring Doorbox از Zatz Not Funny! منبع قابل اعتماد بسیاری از نجوا های مرتبط با خانه هوشمند است. به نظر می رسد Doorbox با شکل سفید ، مستطیل شکل به اندازه یک قفل کلید است (اگرچه گفتن آن بدون هیچ زمینه بصری دشوار است) ، با آرم Ring ، دکمه سفید و آبی حلقه ای داستان ، و آنچه به نظر می رسد بلندگو باشد ، کامل است. مشبک در نزدیکی پایین - یا شاید این یک دسته باشد یا اهرم رهاسازی؟ هوم

Zatz Not Funny خاطرنشان می کند که Doorbox "می تواند از راه دور قفل و قفل شود" و با توجه به اندازه ظاهری محوطه ، به نظر می رسد مکان خوبی برای یک کلید باشد.

با این وجود ، دیو زتز می گوید مسئله مهم این است که اگر Ring Doobox یک کلید را نگه داشته باشد ، این ممکن است برای باز کردن جعبه بسته باشد نه درب جلو.

[مطالعه بیشتر: طرح های حفاظت دیفرانسیلی]
اضافه کردن به فتنه ، بررسی جدیدی است که Ring به اعضای برنامه Explorer خود داده است. این بررسی شامل سؤالاتی در مورد مشخصات و عملکرد یک جعبه بسته بالقوه جدید است ، از جمله اینکه چگونه چنین جعبه ای باید به نظر برسد ، اندازه بسته هایی که می تواند در آن باشد ، چقدر ممکن است هزینه آن را داشته باشد و چه بسته های حمل را با آن کار کند .

ترکیبی از نشت Zatz و بررسی Ring Explorer باعث می شود که به نظر برسد که انگشتر حلقه درب می تواند گزینه ای برای Amazon Key باشد ، یک سرویس قفل هوشمند است که به پرسنل تحویل اجازه می دهد تا در حالی که دور هستید ، بسته های داخل خانه خود را رها کنند.

به گفته این ، جزئیات موجود در حلقه حلقه حلقه زده بیرون بیش از حدس تحصیلکرده در مورد آنچه دستگاه واقعاً انجام می دهد یا چگونه ممکن است کار کند ، بسیار ناچیز است. ما به حلقه وصل شده ایم تا ببینیم آیا چیزهایی وجود دارد که بتواند به ما بگوید.

مایکل سیمون در این گزارش مشارکت داشته است.

توجه: هنگامی که شما پس از کلیک کردن روی پیوندها در مقالات ما ، چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. برای اطلاعات بیشتر خط مشی پیوند وابسته ما را بخوانید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
رضا عطاران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی