فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

فروشنده شیر برقی

شیر برقی یکی از شیرهای کنترلی پر مصرف در سیستم های تاسیساتی خصوصا برای آب و بخار می باشد

درباره بلاگ

قبل از انتخاب شیر برقی یا سلونوئید ولو، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند و فاکتورهای تاثیر گذار بر عملکرد این شیرها جمع آوری کنید. ساختار شیر برقی به گونه ای طراحی شده که به خاک و ذرات معلق بسیار حساس است و تنها در فرآیندهایی که سیال آنها هوا یا مایعات فاقد ذرات جامد معلق است، قابل نصب می باشد. در انتخاب شیر برقی باید اطمینان حاصل کنید که متریال بدنه و آب بند با دما و محیط فرآیند سازگار باشد.

پیوندها
۱۳ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۵۴

بمب هم جوشی هسته ای

بمب هم جوشی: این بمب بر اساس هم جوشی هسته ای طراحی شده است. سلاح هایی که تنها یک مرحله هم جوشی انجام می هند، سوخت اولیه شان فقط هیدورژن است و از این رو به بمب هیدروژنی یا H-bomb معروف شده اند. به این سلاح ها، سلاح های گرما هسته ای نیز می گویند، زیرا برای آغاز واکنش زنجیره ای هم جوشی هسته ای به دمای اولیه بسیار بالایی نیاز است.

امروز، تمایز دادن این دو نوع سلاح بسیار دشوار است؛ زیرا در سلاح های پیچیده ای که امروزه ساخته می شود هر دو نوع بمب با هم ترکیب شده اند. مثلاً ابتدا یک بمب شکافت کوچک منفجر می شود تا دما و فشار مورد نیاز واکنش هم جوشی و انفجار بمب هم جوشی فراهم شود. عناصر هم جوشی هم ممکن است در هسته یک بمب شکافت استفاده شوند، چون نوترونهایی که از آنها تولید می شود باز می آفریند شکافت را بالا می برد.
وجه تمایز سلاح های شکافت و هم جوشی در این است که انرژی آنها از تغییرات هسته اتم به دست می آید. پس بهترین نام برای تمامی این سلاح های انفجاری، سلاح هسته ای یا Nuclear Weapon است. نوع دیگری از استفاده از سلاحهای اتمی هم وجود دارد که به آن بمب کثیف می گویند. بمب های شکافت (Fission Bomb)
ساده ترین بمب های هسته ای بمب های شکافت خالص هستند که اساس سلاح های پیشرفته امروزی را تشکیل می دهند. اولین بار این بمب در آزمایش ترینتیی که نخستین دستاوردهای علمی پروژه، منهتن بود، منفجر شد.
منبع: پمپ وکیوم آبی ایرانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی